תקנון אתר ומדיניות פרטיות

תקנון אתר Lumiara Home


מבוא לתקנון

שלום וברוכים הבאים לאתר האינטרנט של Lumiara Home (להלן: "העוסק") – הבית שלך לריהוט ולאבזור הבית והגן. באתר זה תוכלו להזמין רהיטים מהמלאי הקיים וכן לבצע הזמנות רהיטים בהתאמה אישית.

העוסק Lumiara Home מפעיל את אתר האינטרנט בכתובת: www.lumiara-home.co.il (להלן: "האתר").

ההזמנות באתר מתבצעות בהתאם לדגמים ולפריטים המצויים באתר, וכמו כן ניתן לבצע הזמנה מותאמת אישית בהתאם לצרכים האינדיבידואליים שלכם, הכל בכפוף לתנאי תקנון זה ולסעיפיו.

יובהר כי כל הזמנה שתעשה דרך האתר תחשב לכזו אשר נעשתה לאחר קריאת התקנון במלואו. בהתאם לכך, כל לקוח שביצע הזמנה דרך האתר(בין אם ממלאי העוסק ובין אם ההזמנה בהתאמה אישית) תיחשב למי שקרא את התקנון, הבין את האמור בו והסכים לתנאים המפורטים בו, ולא תהיה לו כל טענה בעניין אי ידיעתו התקנון.

בכל עדכון של התקנון, יחול התקנון המעודכן החל מיום פרסומו באתר ולגבי הזמנות חדשות בלבד.

ההזמנות באתר כולן, ללא יוצאת מן הכלל, מותנות בזמינות מלאי הפרטים ובאישור העוסק את ההזמנה.

מחיר הפריטים הינו המחיר הנקוב בצד הפריט במועד ההזמנה. ככל ומחיר הפריטים יעודכן במסגרת מבצע ו/או הנחה שתיקבע על ידי העוסק מראש ובכתב ותפורסם על ידה באתר, יחול מחיר המבצע על המחיר המלא של הפריט, ולא ינתן כפל מבצעים אלה אם צויין אחרת, בכתב, על ידי העוסק. לומיארה תהיה רשאית להפסיק כל הטבה באופן מיידי וללא הודעה מוקדמת הופסקה הטבה, יחולו המחירים הנקובים באתר במועד ההזמנה.


הליך ביצוע ההזמנה ואישורה

  • לצורך ביצוע ההזמנה אין צורך להירשם כמשתמש באתר על מנת לבצע הזמנה.

  • השלמת ההזמנה מותנית במילוי כלל הפרטים הנדרשים בהזמנת המוצר. עם השלמת ההזמנה ישלח אישור הזמנה למזמין באמצעות הדוא״ל שנמסר במסגרת ההזמנה, אולם אין באישור זה אישור התחלת הטיפול בהזמנה כפי שיפורט להלן.

  • המזמין יכול לבחור להצטרף לרשימת התפוצה, ולבטל זאת בכל עת באמצעות ההוראות בהודעות.

  • התחלת הכנת המשלוח ו/או ייצור המוצר מותנית באישור חברת האשראי לתשלום.

  • במידת הצורך, תישלח הודעה למזמין על חוסרים בפרטים לטיפול בהזמנה, וזאת בסמוך למועד ביצוע ההזמנה באתר.

  • עם קבלת כל הפרטים, יישלח אישור על השלמת ההזמנה וטיפול בה.

  • בכל מקום שבו נמסרה כתובת כנדרש אך הייתה טעות בכתובת למשלוח ההזמנה, אין העוסק חב בכל אחריות והמזמין יחוייב בעלות משלוח נוספת בשל טעות בפרטים שנמסרו על ידי הלקוח המזמין. 

  • העוסק רשאי לסרב לספק הזמנה אם הופרו הוראות התקנון.


הזדהות ואשראי

  • המזמין חייב להיות בגיר (מעל גיל 18) לצורך ביצוע רכישות באתר.

  • על המזמין להחזיק כרטיס אשראי בתוקף, לספק את פרטיו, דוא"ל וכתובת למשלוח מען.

  • אישור העסקה מותנה באישור חברת האשראי.

  • דחיית עסקה על ידי חברת האשראי אינה מחייבת הודעה מהמפעיל.

  • העוסק ישמור על פרטיות המזמין ולא ישתמש בפרטים מעבר לצורך אספקת ההזמנה או לצרכים שיווקיים בהסכמת המזמין.


מדיניות רכישת והחזרת מוצרים, ביטול עסקה ומוצר פגום

  • חלק מהמוצרים המסופקים על ידי העוסק יסופקו עם אחריות יצרן/אחריות ספק לפי העניין. היצרן/הספק חבים כל אחד באחריותו בהתאם לאמור ולמפורט בהתאם לתעודת האחריות שתישלח למזמין, ככל וסופק מוצר שבאחריות כאמור.

  • כל הרכישות המתבצעות באתר כפופות לכך שאין כוח עליון המונע אספקת הזמנה במועד הקבוע בהזמנה. הודעה על אי עמידת העוסק מראש בתנאי ההזמנה שנקבעו בעקבות כוח עליון כאמור, תינתן למזמין במהלך התקופה שנקבעה באספקת המוצר כמפורט בהזמנה. כמו כן, העוסק שומר על זכותו שלא לספק מוצר באזורים שבהם קיימת מגבלה ביטחונית, וזאת בכפוף להודעה למזמין על כך בסמוך לביצוע ההזמנה. 

  • מחירי המוצרים באתר כוללים מס ערך מוסף, ולא כוללים רכיבים אחרים(הובלה,הרכבה,וכו'). מחירי ההובלה וההרכבה, ככל והוזמנו על ידי המזמין יפורטו בטופס ההזמנה שישלח למזמין לאחר ביצוע התשלום. 

  • העוסק זכאי לעדכן מחירים באתר העוסק והחל ממועד עדכונם יחול המחיר הנקוב במועד הרכישה.

  • במקרה שבו מפורט באתר כי מוצר מסוים לא זמין במלאי, המזמין נדרש ליצור קשר עם מוקד העוסק לצורך בדיקת זמינות מלאי המוצר וזאת בטרם ביצוע רכישה של המוצר. ככל ובכל זאת נרכש המוצר על ידי המזמין, על אף שמצוין כי אינו במלאי, ייצור העוסק קשר עם המזמין לצורך עדכונו בדבר אי זמינות המוצר ו/או לחילופין בדבר המועד הצפוי לאספקתו לאחר הזמנתו ו/או ייצורו, בהתאמה.

  • יובהר בזאת כי העוסק אינו מתחייב להתאמה מלאה ומדויקת של הפריטים כפי שנראים בתמונות המצויות באתר, וייתכנו שינויים בין הפריט המוזמן לפריט כפי שמופיע באתר. למזמין לא תהא כל טענה ביחס לפער בין המוצר המוזמן לתמונת המוצר כפי שנראית באתר.


מדיניות החלפות והחזרות

  1. החברה שואפת לספק מוצרים באיכות גבוהה ותסייע במקרה של אי שביעות רצון.

  2. לקוח רשאי להחזיר מוצרים שאינם בהתאמה אישית תוך 14 ימי עסקים ממועד הקבלה, בתנאים הבאים:

    • באריזה המקורית.

    • ללא שימוש.

    • ללא שינוי או התאמה אישית.

  3. החזרת המוצר תהיה במחסן החברה, באחריות ועל חשבון הלקוח.

  4. מוצרים בהתאמה אישית אינם ניתנים להחזרה או ביטול בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

  5. ביטול עסקה לאחר אישור ותשלום יחייב דמי ביטול של 5% או 100 ש"ח – הנמוך מביניהם, בנוסף דמי סליקה במידת הצורך.

  6. להתחלת תהליך החזרה יש לשלוח מייל ל-info@lumiara-home.co.il עם מספר הזמנה ופרטי המוצר.

  7. לאחר אישור החברה, ניתן לשלוח את המוצר למחסן או לתאם איסוף בתשלום נוסף.

  8. נזק למוצר במשלוח יש לדווח תוך 24 שעות ממועד אספקת המוצר עם תמונה ברורה לטיפול.

  9. זמני אספקה:

    • מוצר במלאי: עד 14 ימי עסקים.

    • הזמנה בהתאמה אישית: 21–45 ימי עסקים.

  10. אין אחריות במקרים של כוח עליון או מגבלות ביטחוניות.

  11. המחיר באתר כולל מע"מ, לא כולל הובלה והרכבה (יופיעו בנפרד).

  12. במקרה של חוסר זמינות פריט, יתבצע עדכון למזמין.


פגמים והחזר כספי

  • ככל וסופק מוצר על ידי העוסק ונפל בו פגם, יחולו הוראות חוק הגנת הצרכן לעניין זה.

    החזר כספי יתבצע, בהתקיים התנאים הקבועים לכך בחוק, תוך עד 14 ימי עסקים ממועד קבלת הודעת הביטול, באותו האופן שבו בוצע התשלום. ההחזר יבוצע רק לאחר קיזוז דמי ביטול בשיעור של חמישה אחוזים או מאה ש"ח לפי הנמוך מביניהם, בהתאם לחוק הגנת הצרכן.

    עלות החזרת מוצר באמצעות שליח תהא בהתאם לדרישות החברה המבצעת את השליחות. בכל מקרה לא יושבו למזמין כספי השליחות, בין אם מדובר בהובלת המוצר לבית הלקוח ובין אם באיסופו בחזרה בשל הביטול. המזמין לא יחויב בעלות החזרה אם החזיר את המוצר סגור וארוז בעצמו בתיאום עם העוסק.

    עסקאות שלא ניתן לבטלן – לא יתאפשר ביטול עסקה של מוצר שנעשה בו שימוש או שהוזמן בהתאמה אישית.

    כמו כן, עסקה שעניינה רכישת מוצר מתצוגה, מוצר במבצע, "מכירת חיסול" או כל עסקה שאינה תואמת בהכרח את מחיר השוק של המוצר – לא תזכה את המזמין באפשרות לבטלה, לקבל החזר כספי בגינה. לשיקול דעת העוסק, במקרה בו המוצר סופק ולא בוצע בו שימוש כלל להנחת דעתו של העוסק, באם לאפשר זיכוי כספי בשווי הרכישה.

    החזר כספי יועבר דרך אמצעי התשלום המקורי, בניכוי הכספים הקבועים בחוק.

  • באפשרות המזמין להודיע על קבלת מוצר פגום בתוך 48 שעות. במקרה כזה שבו נמצא כי אכן סופק מוצר פגום (והוכח להנחת דעתו של המזמין כי אכן נפל פגם במוצר), לא יחויב המזמין בעלות משלוח נוספת ו/או בכל עלות אחרת, אלא אם שינה את המוצר המבוקש בהזמנתו.

 

משלוחים, הובלה והרכבה

לומיארה מציעה ללקוחותיה שירותי איסוף עצמי, שירותי משלוח לכתובת המצוינת בהזמנה ושירותי משלוח "ספיישל" כפי שיפורטו להלן:

    • במקרה של איסוף עצמי, יתאפשר איסוף של המוצר (בתנאי שזה זמין במלאי העוסק) בתוך 3 ימי עסקים, בתיאום מראש. במקרה של הזמנה בהתאמה אישית ייצור העוסק קשר עם המזמין לצורך איסוף המוצר, ובתיאום מראש.

    יובהר כי במקרה שבו הודיע מזמין על איסוף עצמי יחויב המזמין לאסוף את המוצר מהעוסק עד 7 ימי עסקים ממועד ההודעה על האפשרות לספק את המוצר.

    • במקרה של משלוח לכתובת המצוינת בהזמנה – ההזמנה תסופק, בכפוף לאמור בתקנון זה, עד 14 ימי עסקים מיום קליטת ההזמנה. המזמין מתחייב לקבל את ההזמנה בתוך 7 ימי עסקים מהמועד שבו נמסר לו על ידי העוסק כי המוצר זמין לאספקה.
    • במקרה של משלוח "ספיישל" – תתאפשר אספקת המוצר (בתנאי שזה זמין במלאי העוסק) בתוך שלושה ימי עסקים, ובלבד שההזמנה נקלטה לפני השעה 14:00, ואושרה טלפונית. במקרה של הזמנה בהתאמה אישית יתאפשר משלוח "ספיישל" רק לאחר קבלת המוצר אצל העוסק, ולאחר קבלת הודעת העוסק על זמינות המוצר. יש לעדכן בדבר הרצון לקבלת המשלוח באופן זה כבר במועד ההזמנה.

    בהזמנות בהם ביקש המזמין לקבל משלוח "ספיישל", תסופק ההזמנה בתוך 7 ימי עסקים, והמזמין יחויב בתוספת עבור המשלוח ללא קשר לעלות ההזמנה, וזאת בנוסף לסכומים המפורטים לעיל לעניין משלוח לכתובת המצוינת בהזמנה דלעיל. עלות התוספת תימסר טלפונית בהתאם לפרטי החברה המובילה.

    במקרה של שליחות לכתובת העולה על 200 ק"מ מכתובת העוסק, מותנה המשלוח באישור העוסק טלפונית, בתשלום נוסף בהתאם לדרישות החברה המובילה. ייתכן והמזמין יידרש לשלם תשלום זה ישירות לעוסק המבצעת את ההובלה.

    תשלום עבור הובלה והרכבה ייעשה במסגרת ההזמנה עצמה. לפיכך, על המזמין לסמן במקום הרלוונטי בהזמנה כי הוא מבקש כי תבוצע הובלה, את סוג ההובלה/איסוף עצמי, ואת דרישתו לביצוע הרכבה של המוצר לאחר השלמת ההובלה. 

    עלות הרכבת מוצרים תהא בהתאם לדרישות החברה המתקינה, ופירוט אודות העלויות ימסר למזמין טלפונית לפני תיאום מועד האספקה. הרכבה תבוצע בבית הלקוח. מקום בו לא תסומן "הרכבה" לא יחויב המזמין על ההרכבה ותבוצע הובלה בלבד. עם קבלת המוצר יידרש המזמין לחתום על קבלתו ועל שלמותו, והדבר יהווה ראיה לאספקת המוצר כדין על ידי העוסק.

    מקום בו לא דרש המזמין לבצע הרכבה, יהא העוסק אחראי על אספקת המוצר בלבד במסגרת ההובלה, ואחריות העוסק לא תחול כלל ביחס להרכבת המוצר.

    ייתכנו שינויים בעלויות ההובלה הנקובות לעיל משיקולים של נגישות, קומה, צורך במנוף, יום האספקה וכו', ולמזמין לא תהא טענה כלפי העוסק בעניין זה.


שונות

  • אחריות על נזקים – אין העוסק אחראי על נזקים ישירים או עקיפים שיגרמו למזמין אגב שימוש לא נכון במוצר שסופק ו/או אגב הפרת הוראות השימוש ו/או הוראות התקנון. בכל מקרה מוגבלת אחריות העוסק לשווי ההזמנה, ולא מעבר לכך.

    אישור העוסק ללקוחות סיטונאיים – השימוש באתר זה מיועד ללקוחות פרטיים ואין לבצע הזמנות סיטונאיות ללא קבלת אישור העוסק בכתב ובטרם ביצוע ההזמנה.

    השימוש באתר הינו למטרות חוקיות בלבד – אין לעשות שימוש באתר זה לצרכים בלתי חוקיים ו/או שלא למטרות המפורטות בתקנון. העתקה ו/או העברה של מידע, תמונות, מסמכים ו/או כל חומר אחר המצוי באתר זה, בין אם שייך לעוסק ובין אם שייך לכל צד ג' אחר, מהווה הפרה של זכויות יוצרים ותחשוף את עובר העבירה להליכים פליליים ומשפטיים, בהתאם לאופי השימוש הבלתי חוקי.

    "יום עסקים" – יום עסקים בהתאם לתקנון זה יחשב ליום שבין הימים א'-ה, ולא כולל שבתות, חגים, מועדי ישראל, חוה"מ וכיוצ"ב.

    סתירה בין הוראות – בכל מקום שתימצא סתירה בין הוראות התקנון לכל הוראה אחרת, יגברו הוראות התקנון.  העוסק רשאי לעדכן את התקנון בכל העת, והחל ממועד עדכונו ופרסומו באתר יחולו הוראותיו החדשות על הזמנות חדשות שלאחר פרסומו.

    היעדר אחריות במקרים של טעות אנוש – העוסק לא יהא אחראי לטעות שנגרמה עקב טעות אנוש ו/או טעות הקלדה ו/או כיוצ"ב.

    פנייה לשני המינים – בכל מקום בו מתייחס התקנון ללקוחות העוסק בלשון זכר, הכוונה היא לשני המינים, והדבר נעשה מטעמי נוחות בלבד.


פרטי יצירת קשר

  • שעות פעילות מוקד שירות: א'-ה' 09:00-17:00, ו' 09:00-13:00.

  • טלפון: 050-2430050

  • דוא"ל: info@lumiara-home.co.il

  • כתובתנו: מושב ישרש – (הגעה בתיאום מראש בלבד)


סמכות שיפוט

סמכות שיפוט – מקום השיפוט הבלעדי לכל סכסוך הקשור ברכישה מהאתר יהיה בבית המשפט המוסמך במחוז מרכז.


זכויות קניין רוחני

האתר ופעילות העוסק בהיבטי קניין רוחני – ככלל, העוסק אוסר לגופים פרטיים/מסחריים לעשות כל שימוש בשמה, בסימני המסחר שלו ו/או באתר ובמוצרים/תמונות המפורטים בו. כל זכויות היוצרים באתר לומיארה שייכות לעוסק בלבד, ולא ניתן לעשות כל שימוש של העתקה מכל סוג שהוא ללא אישר העוסק מראש ובכתב.


Cookies

העוסק עושה שימוש ב-"cookies". לשיקול דעת המזמין אם לבטל השימוש בהם, שכן יש בכך כדי להאט את קצב פעילות האתר ואיכות השירות.ֿ

מדיניות פרטיות – Lumiara Home

עודכנה לאחרונה: 15.8.2025

ברוכים הבאים לאתר Lumiara Home ‎(להלן: “העוסק”, “אנחנו”, “אנו”).
אנו מכבדים את פרטיותכם ופועלים בהתאם לדין החל בישראל, לרבות חוק הגנת הפרטיות, התשמ”א-1981, תיקון מס’ 13 שנכנס לתוקף ב-14.8.2025, תקנות הגנת הפרטיות (אבטחת מידע), התשע”ז-2017, והנחיות הרשות להגנת הפרטיות.

גלישתכם באתר www.lumiara-home.co.il או מסירת מידע אישי מהווים הסכמה למדיניות זו.


1. מי “בעל המאגר” ומי אפשר ליצור איתו קשר?

ממונה על הגנת הפרטיות (DPO)

בהתאם לתיקון 13 לחוק הגנת הפרטיות, החובה למנות DPO חלה במקרים מסוימים (עיבוד בקנה מידה נרחב, מידע רגיש וכו’).
בשלב זה, אתר Lumiara Home אינו מחויב במינוי פורמלי של DPO. לצורכי מענה לפניות פרטיות ויישום הוראות החוק, ממלא בעל האתר את תפקיד הממונה באופן פרקטי:

  • שם: אור דואני

  • תפקיד: ממונה על הגנת הפרטיות

  • דוא״ל: info@lumiara-home.co.il

  • טלפון: 054-793-5304 (לפניות בנושא מדיניות פרטיות בלבד)

הממונה מהווה נקודת קשר רשמית לכל פניות פרטיות, כולל טיפול בתלונות מול הרשות להגנת הפרטיות.
במידה והחוק ידרוש בעתיד מינוי פורמלי של DPO, נעדכן את הפרטים במדיניות.


2. הגדרות מרכזיות

  • מידע אישי: כל מידע על אדם מזוהה או שניתן לזהותו (לרבות שם, תאריך לידה, מזהים מקוונים, נתוני מיקום, תמונות שהועלו באתר וכו’).

  • מידע בעל רגישות מיוחדת: מידע רפואי, ביומטרי, גנטי, נטייה מינית, דעות פוליטיות/דתיות, עבר פלילי, משכורת ופעילות פיננסית, הערכות אישיות ועוד. אנו לא מבקשים מידע כזה אלא אם הוא נחוץ לשירות ספציפי ומותר בדין.

הצהרה על עיבוד מידע רגיש: העוסק אינו אוסף מידע רגיש אלא אם הדבר נדרש לצורך מתן שירות מסוים ובהסכמה מפורשת של נושא המידע. במקרה כזה, המידע יישמר ויעובד בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר של אבטחת מידע והדין החל בישראל.


3. סוגי המידע שאנו אוספים

  1. מידע שמוסר המשתמש – בעת רכישה, יצירת קשר או הרשמה: שם, טלפון, דוא״ל, כתובת למשלוח, תוכן פנייה וכו’.

  2. מידע שנאסף אוטומטית – נתוני שימוש באתר, כתובת IP, מזהים מקוונים, דפי ביקור, זמני גלישה, מקור הפניה, Cookies, Web Beacons, פיקסלים של רימרקטינג (Google Ads, Meta) וטכנולוגיות דומות.

  3. פרטי תשלום – סליקה מתבצעת באמצעות ספקים מאובטחים; פרטי כרטיס אשראי אינם נשמרים אצלנו.


4. מטרות השימוש במידע

  • אספקת מוצרים ושירותים, טיפול בהזמנות ושילוח.

  • תמיכת לקוחות ומענה לפניות.

  • תפעול, אבטחה ושיפור האתר.

  • התאמה אישית של חוויית הגלישה.

  • שליחת עדכונים, הטבות ומסרים פרסומיים בהסכמה.

  • מניעת הונאות וזיהוי פעילות חשודה.

  • עמידה בהתחייבויות חוקיות ואכיפת תנאי שימוש.

צמידות המטרה: לא נעבד מידע למטרות שונות מהמצוין, אלא אם מותר בדין או בהסכמה.


5. חובת יידוע בעת איסוף המידע

בעת איסוף מידע אישי אנו מיידעים לגבי:

  • מטרות השימוש

  • חובת או רצוניות המסירה

  • פרטי בעל המאגר

  • נמעני המידע האפשריים

  • ההשלכות של אי־מסירת מידע

  • עיקרי הזכויות ואופן מימושן

  • קישור למדיניות Cookies (לצורך שקיפות)


6. מסירת מידע לצדדים שלישיים

המידע עשוי להימסר לספקי שירות כגון אחסון, פיתוח, סליקה, לוגיסטיקה, שיווק, פרסום מקוון (Google/Meta), דיוור ותמיכה.

  • הספקים חייבים להשתמש במידע רק למטרות שהוגדרו ולא למטרותיהם האישיות.

  • המסירה תתבצע רק כנדרש לפי דין.


7. העברות מידע מחוץ לישראל

העברת מידע תתבצע בהתאם לדין ולהנחיות הרשות, למשל לשירותי ענן בינלאומיים, תוך שמירה על סטנדרטים מחמירים (GDPR או התקנות המקבילות).


8. שיווק ישיר

  • נשלח מסרים פרסומיים רק בהסכמה מראש בהתאם לחוק התקשורת (סעיף 30א).

  • בכל הודעה יופיע מנגנון הסרה פשוט.

  • המשתמש יכול גם לבטל הסכמה באמצעות פנייה למייל או טלפון.


9. עוגיות (Cookies)

  • האתר עושה שימוש בעוגיות לצורכי תפעול, אבטחה, ניתוח, התאמה אישית ופרסום ממומן.

  • ניתן לנהל או לחסום עוגיות דרך הגדרות הדפדפן/המכשיר או באמצעות חלון ניהול Cookies באתר.


10. שמירת מידע

  • נשמור מידע אישי רק למשך התקופה הדרושה למטרותיו או לעמידה בחובות משפטיות.

  • לאחר מכן יימחק או ייאנונימיז.

  • מידע אנונימי עשוי להיות מנותח לצרכי שיפור השירות.


11. זכויות נושאי המידע (תיקון 13)

  • עיון: לקבל עותק מהמידע האישי

  • תיקון: עדכון או תיקון מידע שגוי

  • מחיקה: בקשה למחיקת מידע (בכפוף לחוק)

  • הגבלת עיבוד: הפסקת עיבוד למטרות מסוימות

  • התנגדות לשיווק ישיר: הפסקת קבלת הצעות פרסומיות

  • ערעור: ניתן לערער לממונה על עיבוד מידע אם סבור שהמידע נאסף שלא כדין

מימוש זכויות: info@lumiara-home.co.il (תגובה תוך 30 ימים).


12. אבטחת מידע ואירועי אבטחה

  • החברה מפעילה אמצעי אבטחה פיזיים, טכנולוגיים וארגוניים.

  • אמצעי האבטחה כוללים, בין היתר: הצפנת נתונים בעת שידור, גיבוי מידע באופן קבוע, שימוש באמצעי זיהוי והרשאות גישה מוגבלות.

  • במקרה של אירוע אבטחה חמור, ננקוט פעולות מיידיות לצמצום הפגיעה וניידע את הרשות ונושאי המידע לפי החוק.


13. רישום מאגרי מידע

ככל שנידרש לרשום או ליידע על המאגר, נפעל לפי החוק וההנחיות.


14. קטינים

מסירת מידע על ידי קטינים טעונה אישור הורה/אפוטרופוס ככל שנדרש.


15. עדכונים למדיניות

  • נעדכן את המדיניות מעת לעת.

  • שימוש לאחר עדכון מהווה הסכמה לנוסח החדש.

  • שינוי מהותי יודיע למשתמשים רשומים גם בדוא״ל.


16. יצירת קשר

לכל שאלה או בקשה בנושא פרטיות המידע האישי שלכם ניתן לפנות:

במידה ויש חשש או תלונה בנוגע לאופן השימוש במידע, ניתן לפנות גם לרשות להגנת הפרטיות בהתאם להנחיותיה.